60 napos súlycsökkentő kihívás, Valóban eredményesek a "30 napos kihívás" programok?

Súlycsökkentő diéta

60 napos súlycsökkentő kihívás

Szerző: Ripost A 30 napos kihívás elsősorban a hasizmokat erősíti villámgyorsan, de a tested szinte minden más izmára is jó hatással van. Ráadásul nem is kell órákat szánnod az edzésre, ezt a pár gyakorlatot a legzsúfoltabb napirendbe is bele tudod illeszteni. Kezdd el már ma, és az első eredményeket akár már egy hét múlva láthatod.

60 napos súlycsökkentő kihívás

Ha pedig nem adod fel, a hónap végére szuper feszes lesz a tested! A lehető legjobb eredményeket úgy érheted el, ha az étrendeden is változtatsz egy keveset: egyél egészséges zsírokat, és minél több fehérjét, valamint rostokban gazdag zöldségeket és gyümölcsöket.

60 napos súlycsökkentő kihívás

A finomított szénhidrátokat és a cukrot viszont teljesen hagyd el, a szénhidrátokból korlátozott mennyiségben csemegézz, és ilyenkor is válaszd a lassan felszívódó, összetett változatokat. Igyál minél több vizet, és egyél naponta alkalommal, hogy az anyagcseréd is felpörögjön.

A kihívás mindössze három gyakorlatból áll: a hagyományos felülésből, a háton fekve, egyenes lábban végzett lábemelésből és a test minden izmát megmozgató plankből.

60 napos súlycsökkentő kihívás

Mielőtt azonban hozzákezdenél, pár perc alatt melegíts be néhány hagyományos gimnasztikai gyakorlattal nyak- kar- és törzskörzések, guggolásokvégén pedig nyújtsd meg az izmaidat.

Hasonlóanyagok