Napi makrotápanyagok zsírvesztés esetén

napi makrotápanyagok zsírvesztés esetén

És amikor az alkoholfogyasztást nézzük, tudnunk kell, hogy az közvetlenül befolyásolja mind a négy változót.

napi makrotápanyagok zsírvesztés esetén a legjobb zsírvesztési arány

Hormonális állapot A kutatások egyértelműek, az alkoholfogyasztás negatívan hat a tesztoszteron termelésre. Bár ez a hatás akut, mégis jó szem előtt tartani.

De miért reagál a szervezeted másként, ha elvileg mindkét esetben több kalóriát égetsz el, mint amit bevittél? Első fogyás hiba: csak az összkalóriát számolod és a makrotápanyagok arányával nem foglalkozol Nem elegendő csak arra figyelni, hogy mennyi kalóriát eszel meg egy nap, figyelembe kell venni, hogy az összkalóriát milyen arányban alkotják a makrotápanyagok.

Tesztoszteron termelés csökkenése során két fő dolog játszódik le a szervezetben: A tested nem lesz képes megtartani vagy építeni annyi izomszövetet, mint optimális hormontermelés mellett. Az anyagcsere-folyamatok sebessége csökken.

napi makrotápanyagok zsírvesztés esetén saxenda fogyás mellékhatásai

Nyilvánvaló, hogy ezek közül egyik sem optimális, és negatívan befolyásolják a zsírégetést. Energiafelhasználás A zsírégetés alapjában egyszerű — kalóriák bevitel vs. Fontos megjegyezni, napi makrotápanyagok zsírvesztés esetén a teljes napi energiaszükségletnek négy összetevője van: Az ételek termikus hatása Nem edzésből származó termogenezis NEAT BMR — Napi kalóriaszükséglet Az alkohol, még a legkisebb mennyiségben is, csökkentheti fizikai teljesítményünket mind az edzőtermen belül, mind kívül, ezzel nagyban befolyásolva zsírvesztésre való képességünket.

napi makrotápanyagok zsírvesztés esetén halloween fogyás kihívás

Regeneráció, Alvás Testünk átalakulásának és alapvetően egészségünk megőrzésének egyik legfontosabb törvénye, miszerint a szervezetre kifejtett minden stressz-hatást egyenértékű regenerációval kell ellensúlyozni. Nyilvánvaló, hogy az alvásról beszélünk.

A legfontosabb fitnesz lecke: Kalóriaszükséglet számítás

Sajnos, egyéntől, szervezettől függően már egyeten ital is felboríthatja a normál alvási ciklust, ezzel láncreakciót elindítva a már fent említett dolgok irányába. Összefoglalva, mit is tehetünk: Számoljuk bele az elfogyasztott alkoholt napi energiaszükségletünkbe Fő a mértékletesség, a túlzott alkoholfogyasztás akut hormonális ingadozásokhoz vezethet, ami az edzéseink ellen dolgozik.

A NEAT prioritása — Alkoholfogyasztást követően iktassunk be egy kisebb fizikai aktivitást gyaloglásezzel egyensúlyozva az alkoholból származó energiatöbbletet.

napi makrotápanyagok zsírvesztés esetén kohls fogyás

Regeneráció — A pihenés fontosságát nem lehet elégszer hangsúlyozni, egy hosszabb partit after-parti helyett kísérjen egy kiadós alvás.

Remélem sikerült kicsit tágabb képet adni  a témában és talán kis megnyugvást szerezni azoknak, akik nem szeretnének teljes egészében lemondani kedvenc alkalmi italukról.

napi makrotápanyagok zsírvesztés esetén legjobb fogyókúrás nettók

Szücs Péter.

Hasonlóanyagok